U bent hier

Nieuws

DHL nieuwe partner Feyenoord

12 juli 2016

DHL is de komende drie seizoenen als Partner aan Feyenoord verbonden. De samenwerkingsovereenkomst tussen beide partijen werd afgelopen maandag officieel bekrachtigd in de Feyenoord Fanshop Stadion.

Die locatie was niet zonder reden gekozen, want de Feyenoord Fanshops spelen een centrale rol binnen de samenwerking. Supporters die via de Fanshop online artikelen bestellen, kunnen deze dankzij het Partnership vanaf medio augustus laten bezorgen bij één van de 1.300 DHL Parcelshops in Nederland. Bovendien komt er in de loop van dit seizoen een DHL Parcelshop in de Fanshop Stadion Marathon. Ook hier kunnen supporters terecht om een (online) bestelling op te halen of een pakket te versturen. 

Commercieel directeur Mark Koevermans is zeer tevreden met het Partnership met DHL. ‘Wij zijn niet alleen blij dat een internationaal gerenommeerd bedrijf als DHL een Partnership met Feyenoord aangaat, het geeft ons ook de mogelijkheid om de dienstverlening via de online fanshop verder te optimaliseren.’

DHL bezorgt zowel binnen Nederland als internationaal pakketten voor consumenten en zakelijke klanten. Het bedrijf levert daarnaast ook e-commerce logistiek en facilitaire diensten. DHL is wereldwijd actief in de sport door Partnerships met clubs als Manchester United en Bayern München en aanwezigheid in sporten als Formule 1 en atletiek. Snelheid en de persoonlijke gedrevenheid om topprestaties neer te zetten, zijn kernwaarden die de sportteams en DHL gemeen hebben.  

Supporters krijgen aanstaande zondag de kans om nader kennis te maken met de diensten van DHL. Tijdens de Open Dag zal het bedrijf zich rondom De Kuip presenteren als Partner van Feyenoord.